Adhura
Strange events take place in the Nilgiri Valley School that seem to be connected to Vedant, a 10-year-old new student. When the batch of 2007 returns for its reunion, Adhiraj Jaisingh, an ex-student must face what he did fifteen years ago. But things take a horrifying turn when Vedant and Adhiraj's paths collide. A dark secret begins to reveal itself threatening the lives of everyone on campus.