Good Bye My Princess
Xiao Feng becomes the beloved princess of Western Liang when she is betrothed to marry the crown prince Li Cheng Yin. Loved by her people immensely, she sets off on a journey leaving the place she loves to become the crown princess. Will Xiao Feng find true love on her journey, and will she be able to overcome the cruel world of politics?