Adults Adults
A group of twenty-somethings in New York trying to be good people, despite being neither "good" nor "people" yet. Over the eight-episode season, the housemates tackle capital-R Responsibility to varying degrees of success.
The group accompanies Billie to the hospital for a colonoscopy and must decide who should be her medical proxy.
A stabber is on the loose in the neighborhood and the group realizes Anton may have accidentally befriended him.
Issa and Anton look for meaning after an unexpected loss, while Samir and Paul Baker start underage drinking.