Adventure Time: Fionna and Cake
Fionna and Cake, aided by former Ice King Simon Petrikov, embark on a multiverse-hopping adventure while a powerful new antagonist, determined to erase them from existence, hunts them from the shadows.
Simon Petrikov
Struggling to find his place as a human in a magical world, Simon considers taking desperate measures before embarking on a quest with an old friend.
After crash-landing in a fantastic new world, Cake takes on Ooo, while a desperate Fionna continues her search. Later, Simon opens the portal one last time.
While learning more about their connection from Prismo, Fionna, Cake and Simon become the target of a dangerous new enemy.
Pursued by a powerful enemy, Fionna, Cake, and Simon venture through a lawless world in search of a magical artifact.
Fionna and Simon discover their best selves, and a possible solution to all their problems, in a wintery kingdom. Marshall Lee helps Gary with a baking project.