Aeon Flux
Æon Flux is set in a bizarre, dystopian, future world of mutant creatures, clones, and robots. The title character is a tall, bondage gear-clad secret agent from Monica, skilled in assassination and acrobatics. Her mission is to infiltrate the strongholds of the neighboring country of Bregna, which is led by her sometimes-nemesis and sometimes-lover Trevor Goodchild. Monica apparently represents a dynamic anarchist society, while Bregna embodies a centralized, scientifically planned state. The names of their respective characters reflect this: Flux as the self-directed agent from Monica and Goodchild as the technocratic leader of Bregna.