Afsos
The Calm
Shloka expresses her feelings for Nakul, giving him new hope as Upadhyay is on her way. And so is a divine intervention.
Fokatiya seems to have finally tracked down the immortal man while journalist Ayesha Mirani probes into Maria’s business. Nakul is obviously not dead. Zero points for guessing that.
Fokatiya declares Nakul to be immortal as the origin story of the potion unfolds. The ashram murderer is revealed.
Upadhyay has Shloka captive while Jim has Nakul. The immortality potion is lost and the sniper is out.
Nakul cracks an outrageous plan to rescue Shloka. A new candidate emerges in Fokatiya’s search for the immortal. Goldfish stirs shit up.