Age of Youth
Yoon Jin Myung (Yeri Han), Jung Ye Eun (Han Seung Yeon), Song Ji Won (Park Eun Bin), Kang Yi Na (Ryu Hwayoung), and Yoo Eun Jae (Ji Woo) continue their shared life at Belle Époque sharehouse a year after moving in together. Jin Myung returns from China eager to start her new job, while Ye Eun resumes university after a break. Ji Won remains single and searching for love, and Eun Jae struggles to heal from a past heartbreak. When Yi Na moves out, her room is taken by Jo Eun (Choi A Ra), who arrives with a mysterious and ominous letter. The new dynamic challenges the housemates' relationships and comfort, forcing them to adapt to unexpected changes. As tensions rise and personal struggles emerge, the women must navigate their interconnected lives and find a way to maintain their friendship and harmony. This is a sequel to the 2016 series "Hello, My Twenties!"
After I Na's shocking secret is revealed to the housemates, the girls begin to treat her differently.
Jin Myung has a hard time as she tries to balance her work life and school life, and keep her life intact.