Agent Binky: Pets of the Universe
Binky and his fellow P.U.R.S.T. agents (Pets of the Universe Ready for Space Travel) protect their human families from aliens (code name: ants, flies, grasshoppers and vacuum cleaners); this paw-some team is certified and ready for action.