Air Aces
Douglas Bader
In July 1940, Britain's most celebrated air ace, Douglas Bader, and his ragtag squadron of Canadian fighter pilots, go into battle against Hitler's mighty Luftwaffe. The outcome of the Battle of Britain will determine the future of the free world.