Air Jaws: Top Guns
High-flying sharks are back, but with a new team competing to be the next "top guns" of Air Jaws. Dickie Chivell and Andy Casagrande use the latest high-tech cameras in hopes of capturing new iconic shots that made Air Jaws legendary.