Alan Titchmarsh's Gardening Club
Alan Titchmarsh and a diverse team of experts shine a light on the latest horticultural trends and innovative gardens across the UK.
David Domoney shows how to attract birds into your garden, Camilla Bassett-Smith discovers grow-your-own tips, Tayshan Hayden-Smith delves into an inner-city community garden.
Anna shares her expert advice for increasing biodiversity in our green spaces, Sarah provides a masterclass in orchids. David shares techniques for growing plants from cuttings.