Alex Polizzi: Chef for Hire
Alex Polizzi takes on the challenge of finding head chefs for restaurants that need to fill a vacancy.
The next three candidates are put through the grueling interview process at the Gilpin Hotel.
There's only one place left in the final and the pressure is on for the final candidates.