The Alfred Hitchcock Hour
A Piece of the Action
A reformed gambler (Gig Young) tries to keep his bright, younger brother (Robert Redford) from following in his footsteps.
A psychology professor (Jeffrey Hunter) has his fiancee (Vera Miles) to act as bait for a campus killer.
A desperate forest ranger (Brian Keith) takes matters into his own hands when blackmailers threaten his adopted daughter.
After being charged as a hit-and-run driver, a mystery writer (John Forsythe) elects to defend himself in court.
A writer (James Mason) tries to convince his publisher that a plot is feasible. With Angie Dickinson.
On the eve of her final vows, Sister Pamela (Carol Lynley) must pick up a statue donated by an ex-mobster.