Alistair MacLean's Air Force One Is Down
A terrorist group takes control of Air Force One and kidnaps the President of the United States. The demand—the release of an imprisoned Serbian dictator. Failure to meet the terms: the President will die.
A vengeful Dragutin disappears, but the hostages' lives still hang in the balance and time is running out to find them.