All About Aubrey
Fans and Foes
Aubrey is humiliated when her friends clash at her intimate Twitter party. Later, Aubrey tries to mend her relationship with her father.
As Aubrey prepares for her first ever solo performance, she must confront her tabloid image when she faces off with Perez Hilton.
Aubrey goes home to Palm Springs for a photo shoot and starts to wonder if she can really trust her assistant Krystal.
After a series of bad dates, Aubrey's frustrations with her love life spill over into her music. Russell Simmons stops by to offer his advice.
As pressure builds for her big solo performance, Aubrey looks to ex-Danity Kane member Aundrea for support. Aubrey finally tells Diddy how she really feels.