All About Sex
From role playing and dirty talk to sure fire ways to never fake another orgasm, hosts Margaret Cho, Heather McDonald, Marissa Jaret Winokur and Dr. Tiffanie Davis Henry are on a mission to help reignite the passion in your relationship.