Ally McBeal Ally McBeal
Young lawyer Ally McBeal experiences emotional turmoil when she takes a job at a firm where her childhood sweetheart and first love also works.
Ally meets the firm's other founding partner when she defends him on charges of soliciting a prostitute, and feels like a prostitute herself when Fish asks her to date a prospective client.
The widow of Ally's former law professor asks Ally to speak at his funeral, not knowing she once had an affair with him.