Always Home
In the summer of 2007, 16-year-old Chen Huan Er (Yang Xi Zi) moves from her small hometown to a residential compound for hospital staff in the bustling city of Tian He due to her mother’s job transfer. There, she befriends Jing Xi Chi (Zhai Xiao Wen), Song Cong (Daniel Zhou), and Qi Qi (He Qiu), forging a bond that carries them through high school, college, and into adulthood. Throughout the years they spend together, they navigate the challenges of growing up, from family strife to broken dreams, but remain steadfast in their support for each other. Will they manage to maintain their friendship despite potential changes to their dynamic? This drama was adapted from the web novel "Shu Xia You Pian Hong Fang Zi" by Xiao Ge.