Amagi Brilliant Park
No Visitors!
Seiya Kanie -- handsome, scholastically successful and athletic, self-confessed narcissist Kanie Seiya is befuddled. His classmate, Isuzu Sento, gives him a musket and asks him out on a date.
Though arrogant, Seiya solves problem after problem at the park. Isuzu should be happy about it, but something bothers her.