Ambition
An aristocratic family's empire is at risk when the two heirs fall in love with the same woman.
Prague. October 1918. The Valenta family moves to a wealthy suburb of the city. It is a new beginning but the sins of their past will haunt them.
In the general post-war misery, the Valenta family also has financial difficulties. Eliska discovers a hidden treasure and an old love tension vibrates between Klara, Jaroslav and Vladimír.
The Valenta family struggles to come to terms with their new house and town. They begin to be haunted by the dark past of the family.
As the Spanish flu kills more people than the whole WWI, even the Valentas are in immediate danger.
Jaroslav is making plans for a family business behind his father. He is also consumed by jealousy and devises a scheme against Vladimir.
Vladimir leaves the family business and sets up a fashion brand with a renowned tailor.