American Genius
Colt vs. Wesson
The invention of the perfect revolver pits Samuel Colt and Daniel Wesson in a race for patents that will forever revolutionize the firearm industry.
Covers the struggle between William Hearst and his idol Joseph Pulitzer for control of the publishing industry at the turn of the 18th century.