American Guns
The Wyatt family makes and sells firearms of all shapes and sizes, from little pink pistols to double-barreled cannons. If they're not in their shop, they're meeting collectors to add to their cache of one-of-a-kind weapons.
The Gunsmoke crew accepts the challenge to build a 12th-century style hand cannon. Rich teaches Kurt the art of negotiating when they fly out to inspect a huge collection of semi-automatics. Renee may get the last laugh over a customized pink 1911.