"Heart Signal: Friends" brings together familiar faces from previous seasons of the popular reality dating show, reuniting cast members from "Heart Signal 2" and "Heart Signal 3" in a cozy winter setting. Oh Young Joo, Jung Jae Ho, Kim Do Gyun, Kim Jang Mi, Lee Ga Heun, Park Ji Hyun, Seo Min Jae, and Jung Eui Dong are invited to Signal House, where their relationships will be closely observed. Hosted by Kim Hee Chul, Shindong, Seunghee, and Lee Sang Min, the show promises to explore the potential romantic and friendly connections between the participants. This is a 2021 South Korean variety show produced by Channel A that delves into the dynamics of interpersonal relationships in a unique and intimate setting.