Amor prohibido
Bihter is a beautiful young woman who marries Adnan, a wealthy widower who has two children with the sole purpose of taking revenge on his own mother. But Bihter is blinded by passion when she falls in love with Behlül, her husband's nephew, and their secret affair will soon affect everyone in the family.