Masters of the Universe: Revelation
The Power of Grayskull
Eternia celebrates Teela as its new Man-At-Arms, but the knighting ceremony is cut short when Skeletor leads a full-scale attack on Grayskull.
Separated from her companions in Subternia, Teela faces a sinister entity who offers her half of the Sword of Power in exchange for her fears.
A familiar figure warns Teela and the others that there may be no escape from Preternia. Roboto risks his mechanical body to reforge the Sword of Power.