Ana
AmericANA
Ana attends a screen test for a movie that could be her big break in Hollywood. La Nena thinks she got the part, and prepares to celebrate it. Ana meets Chic, and reencounters Check.
UnmANAgeable
A gossip mag puts Ana's career at risk. Manager tries to convince her to be the face of digestion medication. Ana meets Chock, who awakens her first lesbian sexual desires.
Ana signs autographs in a supermaket. She and Chock go to an exhibit on female ejaculation. Ana smokes a joint and enters a musical world where the simplest things adopt the shape of a vagina.
Ana posts a comment on LatinTuber's social media. Papasito helps Ana build a character for an audition. He later takes her to a voguing house. Ana and Papasito's relationship reaches another level.
Ana travels to Veracruz to visit Nena. With her childhood memories on one hand and her mother's control on the other, Ana struggles to hold onto her identity and refuses to fulfill her mom's wishes.