Ancient Bracelet
All seems well in the relationship between Wuyue tribe healer Wu Zhao Li (Zeng You Zhen) and Puluo Kingdom ruler Ying Du (Fan Xiao Dong) – until he betrays her love and trust by slaughtering her people. Through a mysterious time-reversing bracelet, Zhao Li and Ying Du's spirits are bound across three lifetimes, leaving Zhao Li stuck with no choice but to fix the issues between her and Ying Du. However, an additional twist complicates their already-troubled relationship: unbeknownst to Zhao Li, she's actually descended from a goddess, and a heavenly law bans deities from falling in love. Can Zhao Li overcome these challenges and make things right, or has she been doomed by fate?