Ancient China From Above Ancient China From Above
Archaeologist Allan Maca leads a team of experts on an adventure to solve the secrets of ancient China in a different way as they reveal palaces, lost cities and investigate devastating disasters.
Marco Polo described It as one of the marvels of the world and now new technology can uncover the secrets of Kublai Khan's grand capital of Xanadu.
The community of Lajia was destroyed by an earthquake and resulting mudslide, which preserved its victims for over 2000 years; a place of human sacrifice and amazing art, this community in China was once one of the biggest mega-cities on the planet.