Ancient Tracks
Tony walks along the Icknield Way, an ancient route that starts in Norfolk and finishes in Bedfordshire.
Tony follows in the tracks of Celtic chariots, explores a burial chamber that's older than the pyramids of Egypt and uncovers the secrets of a great white horse as he travels along the Ridgeway.