Andrea Yates: The Crimes That Changed Us
Andrea Yates appears to have the perfect family. But when her fascination with extreme religious ideas and hidden postpartum psychosis lead her to believe Satan is sending messages, she drowns all five of her children, and a media firestorm ensues.