Angel Dust
After Gabriel lands her a photoshoot, Christine sees a new side of her roommate and questions their friendship. Asmodeus continues to uncover information about Christine and tries to convince Gabriel to let him help.
Asmodeus' lack of effort to help Gabriel with his final assignment sets Luci off and she needs to reign Asmodeus back in; Christine's love life heats up, and she seems to have found her match.
Luci has had enough with the delays Gabriel is having with his last assignment and pushes Asmodeus to step it up with Gabriel, reminding him who's in charge.