Planeta Enojado
On Angry Planet, professional storm chaser George Kourounis reports from the front lines of climate change. As the planet heats up, natural disasters are becoming more frequent and severe. And from Australia to the Amazon, George dives head first into some of nature’s most awe-inspiring and deadly displays.