Animal Mechanicals
Meet the Animal Mechanicals: Rex, Unicorn, Komodo, Sasquatch and Mouse. Animal Mechanicals is an action/adventure series for preschoolers that explores fantastic worlds, mythical animals and cool quests. And, best of all, Animal Mechanicals transform!