Another Me
Best friends An Sheng (Shen Yue) and Qi Yue (Chen Du Ling) find their friendship tested when the charming Su Jiaming (Dylan Xiong) enters their lives. Both women fall for him, but when An Sheng realizes Su Jiaming prefers Qi Yue, she withdraws from their lives, pursuing a brief relationship with a rock musician. Despite her attempts to play matchmaker, complications arise when Qi Yue and Su Jiaming's engagement becomes uncertain, raising questions about potential hidden secrets and betrayals. Based on a web series by Anni Baobei, this drama explores the complexities of friendship, love, and loyalty.