Apollo: Back to the Moon
Apollo: Back to the Moon Impossible Challenge
For the first time, a documentary brings together fictionalized scenes, realistic 3D, and digitized archives in ultra-HD to retrace the whole Apollo space program. This episode, against the backdrop of the Cold War, follows the first part of the program, from the disaster of Apollo 1 to the triumph of the Apollo 8 mission.
Apollo: Back to the Moon Ultimate Mission
For the first time, a documentary brings together fictionalized scenes, realistic 3D, and digitized archives in ultra-HD to retrace the whole Apollo space program. This episode reveals the final secrets of Apollo 11, bringing to life the last stages of a program that embraced tragic setbacks and historic success.