Apples Never Fall
When the Delaney matriarch suddenly goes missing, her four children are left to piece together everything they thought they knew about their parents.
As the search for Joy intensifies, her son Logan directs the police away from his family.
During a storm, Brooke confronts her personal issues while detectives pursue a new lead.
Troy makes a risky choice while evading the police, who know he is hiding key information.
Stan's erratic behavior generates suspicion as a damning new piece of evidence surfaces.