Learning time with Timmy
Meet the Class
Today at the Nursery, Osbourne is taking photos of the class. Look at Osbourne’s photos, who are they?
Timmy wants to paint a picture of Mittens but he doesn’t have any orange paint. Help Timmy learn how to mix colors.
Timmy and Finlay build Otus an enormous castle with colorful flags. What color are the flags?
The class is playing hide and seek but Paxton is too noisy. Can you find Timmy and his friends in the garden?