Arabia Kadali
A suspenseful drama series that follows a group of fishermen from rival villages who unknowingly cross into international waters and are imprisoned in a foreign jail. Their harrowing journey evolves into a powerful saga of resilience, showcasing an unbreakable will to fight for justice. Will the fishermen make it back home? Can the two villages reunite?