Arranged
Happily Ever Arranged?
Three American couples from very different backgrounds prepare for their arranged marriages. Christian and Maria, a teenage Gypsy couple from New York, are alone for the first time at their wedding. Will they even like each other?
Meet Your Monster In-Laws
It's scary marrying someone you barely know, but then you meet the in-laws! Maria moves in with Christian and his Gypsy family. Southern Belle Meghan faces being upstaged at her own dream wedding.
Christian and Maria's arranged marriage may be over when she is nowhere to be found. Meghan and Josh face some harsh financial home truths, while Ragini's broken leg and Veeral's tardiness threaten to derail their lavish Indian wedding.
Veeral's upset that Ragini's already reconsidering her wedding vows, Christian and Maria prepare for impending parenthood with a hellish dry-run and Meghan and Josh get the shock of their lives.