Art Ninja
Ricky Martin AKA the 'Art Ninja' has the skills to make amazing art everywhere. Swapping martial arts for paints, pens and PCs Ricky creates mini masterpieces, and has big laughs with friends in and around his Bristol flat. Ricky makes art you can recreate, is set challenges by kids, and demonstrates DIY digital animations. Ricky also ventures out and about to make epic art with a twist.