Режиссер Takao Kato
Ars has discovered someone with an extraordinary talent for magic, just as he'd hoped. The hitch is that she has no interest whatsoever in serving him. Can Ars win her over, much less help her out of the terrible predicament she's in?
Ars's quest to recruit more talent continues into the future, especially as his family grows and tensions begin mounting. Little does he know he may find it in the most unexpected places, or rather, the most unexpected people.