ASSASSINSPRIDE ASSASSINSPRIDE
Only those from noble families have the mana to be able to fight against monsters. Kufa is a noble born to a duke's family who is sent to tutor a young woman named Melida. If it turns out that Melida has no talent with mana, Kufa is secretly instructed to assassinate her.
When the students gather for a secret party, Melida and her friends spend their time making merry and telling ghost stories, unaware that some tales are very real.