At Least On Sunday Night
Hard lives intersect for 3 women - a working daughter caring for her ill mom, a cabbie cut off from family, a granddaughter residing with her grandmother - after a radio show.
Sachi, Shoko, and Wakaba reunite after a 30M yen win, share an emotional night, and stay in touch until they collect their prize.