Attenborough's Global Adventure
In his mid-eighties, many thought David Attenborough had retired. Instead, he launched a new era of natural history filmmaking, revisiting iconic locations and using advanced technologies to tell stories about the natural world.
From the Galapagos Islands to the deepest caves in Borneo, David Attenborough's Global Adventure episode two follows his adventures across the globe.
From the ancient tropics of China to the depths of the Great Barrier Reef, David Attenborough's Global Adventure episode three follows his adventures across the globe.
From the idyllic shores of the Galapagos to the underwater worlds of the Great Barrier Reef, David Attenborough seeks to understand how the natural world has thrived in what might otherwise seem like impossible environments.