Even if You Don’t Do It
Construction company employee Michi Yoshino (Nao) is married to a shy and reticent man who loves her, but avoids her whenever she tries to get intimate with him – to the extent that it’s been two years since they last had sex. One evening, feeling particularly neglected and frustrated, she sits outside drinking a can of beer when she bumps into her successful and popular boss Makoto Niina (Takanori Iwata). Like her, Makoto is also feeling neglected by his spouse: his wife is a successful fashion editor who never “has time” for intimacy. But could this heart-to-heart lead them to a dangerous romantic encounter… and the potential end of both their marriages? This 2023 Japanese drama series was based on a manga series by Haru Haruno and was directed by Hiroshi Nishitani.