Auto Revolution: Roadside
Hijacked!
A truck owner believes his classic Chevy truck is lost to thieves but Frank and Jeremy have fully rebuilt the truck in just months to deliver the suprise.
Will it be a last minute SEMA crunch? Or will the builds at Tre5 Customs be finished for the big show with time to spare?
Back for round 2, Tre5 Customs tackles their most custom SEMA build yet, a modern take on the classic Chevy C-10 squarebody.
Building a truck for SEMA means late nights and weekends. But when the truck is a Ford Ranger never available to the public the race is on to develop parts and finish it off.