Babies
From nature to nurture, this docuseries explores the groundbreaking science that reveals how infants discover life during their very first year.
Exploring the biology of bonding reveals how caregiving, social interaction and stress can physically change both parents and newborns.
From how babies grow to how they go, three scientists find out that crawling is much more than just a transitional phase.
Examining the rhythm and flow of language, experts explore how babies break down linguistic beats before they know how to speak.