Ballerino
Pyeong Ho (Choi Tae Hwan), a North Korean refugee in South Korea, encounters Lee Sun Woo (Lee Yong Woo), a talented principal dancer for the Korean National Ballet. Inspired by the world of dance, Pyeong Ho discovers an unexpected passion for ballet, transforming his life trajectory. Through Sun Woo's guidance and influence, he begins to explore the art of ballet, challenging his previous perceptions and opening himself to a new, beautiful form of expression. This is a 2014 South Korean TV movie directed by Lee Min Woo that celebrates the transformative power of dance.