Bandit Patrol
The team must bear in mind the likelihood of female animals being pregnant or having young to feed.
Kristin helps an owl with complicated health issues. Max and Linda tend to a baby bobcat and Nancy has her hands full with an opossum family.
Brigette receives a call about an orphaned skunk. The clock is ticking as she searches for a family that will accept the baby before it’s too late.