Baptiste
After brain tumor surgery, former detective Julien Baptiste had been away from work, but when his ex-girlfriend, Inspector Martha, asks for his help, he ends up searching for a missing prostitute.
Shell
Julien is searching for missing sex worker Natalie Rose. He meets Edward, Natalie’s uncle, and the two men delve into the criminal underworld of Amsterdam’s red light district.
Measure of a Man
Natalie reveals the full shocking truth about Edward, and Julien must tread carefully. When tragedy strikes, Julien becomes determined to uncover Edward’s true motives.
Julien confronts Edward and must take drastic action to protect his family. A personal bombshell however, forces Julien to face some secrets from his own past.
Julien goes in pursuit of the money while Genevieve coerces Edward to meet Constantin. However, Edward makes a reckless move that puts the entire case in jeopardy.
The hunt is on for Edward, who has fled to England with the money. Meanwhile, Julien and Genevieve plot an audacious move to try and turn Constantin and take down the Brigada.
As Julien and Genevieve outmaneuver Constantin, the Brigada make their own move. Julien uncovers their inside source, and events lead to a dramatic conclusion.